Sunday, June 21, 2009

我来也

之前就曾想过在这里开个属于自己的blog,但其实是希望能找到一个纯中文的blog网站,所以一直没在这里动笔。现在可好啦,终于还是来到这里了~虽然在这里依然是英文称霸,中文的blog似乎不多见,不过没关系啦~各有所好,本人偏爱中文,所以就专注于中文就好了,部分原因也是英文底子不怎么见得人的关系,呵呵~ 平日闲着没事时,脑子里总是思考着一些莫须有的无聊事情,虽然,我也不是什么爱思考的哲学家。所以呢,我想我的部落格应该会是以文多图少而构成吧。少了图画,缺了想象画面,不吸引人,唔。。。这也没办法,反正就是想落落笔,写写字~

写blog纯粹是想找个能抒写文字,抒发情感的角落,别无他意。
游览人数的多或少,随意吧~
我行我素,本人不二之个性,白话来说,既为“自己爽就好”。哈哈~

Ps : Be fact, i know my english standard was very bad, especially my grammar... =.=" i guess u will notice it easily even dun pay any attention on it. Whatever, this is my blog, a corner to express what i wanna say, as long as i can spread it out, and you can get what i mean, that's enough for me. Yeap, i love Chinese, i do, but it doesn't means i can't compose my blog with english, right? Anyway, it's all depends on my feeling~

Ermmm...how many incorrect grammar that i did?
Fine, u count it, i sleep~~~
Goodnight, my friends. (-.-) zZzZzZzZ

No comments:

Post a Comment